divendres, 14 de novembre del 2008

Dispenseu la desaparició...

Dispenseu la desaparició, però la meva vida torna a fer un gir de 180º!

Un canvi de residència, alguns assumptes familiars, una novel·la que estic acabant i que em té absorvit, la persecució del procès d'edició del llibre La Realitat Flexible... tot són detalls que m'han mantingut allunyat d'Internet els darrers temps i, per tant, de La Meva Arcàdia.

Però ara torno a ser per aquí, i vinc amb unes quantes notícies i alguns escrits.

Sobre La Realitat Flexible us he de dir que aviat estarà llest. A l'editorial m'han dit que, segurament, sortirà per Nadal. Això és ja, senyores i senyors!

La novel·la que estic acabant pinta molt bé, però fins que no estigui llesta no vull parlar-ne gaire, ja se sap, supersticions.

Només us avançaré el seu títol, perquè és completament definitiu. Es dirà Corcs.

Properament us continuaré informant sobre això. I ara, us deixaré amb alguns escrits, espero que, a partir d'ara, La Meva Arcadia torni a moure's.

Gràcies per la paciència i per no marxar.

Sergi Yagüe

1 comentari:

Anònim ha dit...

Esperem que aquesta vegada, per fi, després de tota la moguda, estiguis una miqueta quietó a la teva nova residència, i ens continuis delectant amb les teves històries; sé que vas sobrat d'inspiració, i de fet, no m'estranya gens, amb totes les mogudes...qui no s'inspiraría?.
T'Gi.